Alla inlägg den 7 april 2014

Av Annie - 7 april 2014 14:45


Här har regnet vräkt ner hela dagen hittills. Det började regna på morgonen,

sen har det fortsatt hela dagen. Lite trist, men det är som det är antar jag.

Hade tänkt ha vilodag idag från träningen, men ... det blev inte så ;-)

Det var rehabträning imorse med. Styrketräning i 75 min.

Blir vilodag imorgon istället och då blir det verkligen vilodag! Lovar ;-)

 

Kom nyss hem från en tur till vårat köpcentrum. Behövde till apoteket och hämta

ut mer piller och även en vända till postlådan och posta brev. Så nu är det gjort.

Kan bara säga så här ....  det var skönt att ta bilen dit, för det vräker ner här verkligen.

 

Nu blir det en kaffe och mellanmål för mig. Dags att ta lite piller också.

Hur har du det idag kära läsare? regnar det hos dig med?  ;-)

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards