Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Min födelsedag

Av Annie - 21 april 2014 14:30


Tack så mycket alla ni fina läsare som kommenterar!

Det värmer och gör mig glad. Denna dag började inte så bra,

diskbråcken och värken har bråkat en del med mig.

Fick ett tips av  Jess, ( www.attvaraannorlunda.bloggplatsen.se )

Som jag provade och det hjälpte lite grann i alla fall. Tack Jess ;-)

Kika in på hennes fina blogg, om ni inte gjort det ;-)

 

Förresten, det är min födelsedag idag 21/4 !

Så det kommer lite folk om ett tag och ska fira mig ;-)

Hoppas bara att värken håller sig hyfsat i schack.

 

   

 

 

 

 

 

 
 
Jess

Jess

21 april 2014 16:04

Oj tack för reklamen*ler*
Grattis på din dag. Prova köra med heatlotion några gånger per dag, det kan även hjälpa mot inflammationen som kan bli.
kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

21 april 2014 19:43

Varsågod fina ;-)
Tack så mycket! :-)
Det ska jag göra. Tack för tipset!

Kramar/

 
Ida

Ida

21 april 2014 22:16

Massor med grattis på din dag! Hoppas du haft en fin födelsedag!

SV: Ja det känns bra. Gjorde ett pass idag på nästan 5 km, men det gick inte lika bra som sist. Har så störiga skavsår på fötterna och min andning var kass idag. Men bättre lycka nästa gång. :D kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

22 april 2014 09:37

Tack så mycket! :-)

Förstår det. Bra gjort ändå tycker jag ;-)
5 km är ju bra! ;-)
Å så jobbigt med skavsår. hoppas det blir bättre snart! Precis :-)

Kram/

 
Jess

Jess

22 april 2014 09:23

Jag la till dig land mina länkar så du vet.
Ha en underbar dag och jag hoppas du har mindre ont idag.
Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

22 april 2014 09:38

Å vad roligt, tack för det ;-)
Jag lägger till dig bland mina länkar med ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards