Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Annie - 13 maj 2014 12:45

.... utan träning. Verkligen inte. Det är ingen klysha. Det är sant.

Jag mår som bäst när jag tränar och efter träning.

"Inget ont som inte har nåt gott med sig" har man ju hört förut.

Och nu förstår jag, för så känner jag nu. Visst det är inget kul

med sjukdomen och värken, men det är som det är ... Jag fokuserar

framåt och inte bakåt. Det goda som kommit ur sjukdomen är ju

min rehab & träning. Och mina planer på ev studier på högskola

till hösten. Vilka känslor! att jag ändå har kommit, där jag är nu.

Det stärker självförtroendet och självkänslan.

 

Dagens träning blev styrketräning( som är så kul btw ;-)& kondition.

Styrka för ben, rumpa och mage idag. Har börjat med en ny

träningsövning för ben och rumpa och det är utfallen. Grym övning.

Mina favvo delar att träna är ju ben och rumpa. Gryymt!

 

Nu blir det vilostund efter lunchen.

Ha en fin tisdag, kära läsare;-)<3

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards