Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Annie - 20 maj 2014 12:45

 

 

 

En av mina träningslistor med musik. Musik är ett måste för mig vid träningen.

Både vid styrketräningen och konditionen.

Gillar dem 2 första låtarna extra mycket. "Eyes of the tiger"med survivor,

är en riktig power-låt och passar grymt bra till styrketräningen.

Och när jag hör låten från flashdance, så får jag sån energi i kroppen och vill

bara dansa loss. Haha ;-)

 

Ja idag är det tisdag och veckans 2:a pass gjordes idag.

Blev styrketräning och kondition idag med.

Imorgon ska kroppen få vila från styrketräningen.

Det är också viktigt så kroppen får vila mellan passen.

Få se hur resten av denna tisdag blir, bra hoppas jag!

 

Hur är din tisdag? ;-) Kram på er kära läsare<3

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards