Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Annie - 28 maj 2014 16:30

Nu är det fixat. Har skickat dem mejl som skulle skickas och ringt dem

telefonsamtal som skulle ringas denna vecka. Ibland blir det väldigt lite sånt

och ibland blir det mycket. Har mejlat och ringt i 3 dagar nu. Puh!

Men nu är det gjort för denna gången, så det är skönt.

Har varit mejl och samtal till bla Fk och Hc.

 

Idag har jag även gjort min rehabträning. Lättare styrketräning & powerwalk 6 km.

Även fått lite nya övningar av sjukgymnasten. Vi ska prova lite nytt.

Bra ibland att "think outside the box" .. att vara öppen för nya saker och att inte

vara för rädd för att prova nytt. Det kan ju till och med gå bra ...

 

Jag är inte lika rädd längre. I början av min sjukdomsperiod var jag mer orolig

och fundersam hur allt skulle gå. Jag känner att jag har ändrats en hel del på denna

vägen. Det mesta ordnar sig ju faktiskt i slutändan.

Jag känner mig mer positiv och har mer självförtroende.

Det kan jag tacka träningen för, den hjälper mig oerhört mycket!

Jag har ju tom sökt studier och högskola till hösten och det är också en

oerhörd boost för mig. Verkligen!

 

Ni hjälper mig också!  Du/ni fina läsare som kommenterar och ger mig

positiv feedback! Det värmer oerhört i mitt hjärta och gör mig glad!

 

All värme till er! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards