Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Onda kroppsdelar

Av Annie - 3 juni 2014 11:30



Har fått ont i hö vad.

Vet inte vad jag har gjort eller varför jag har ont där.

Det är nog inte benhinnan eller träningsvärk iaf.

Så det blir (tyvärr) att ta det lungt med med konditionsträningen nu ett tag.

Trist, men sant.  Så det onda där får vila lite ..

Nån som har nått tips på vad det kan vara?

På hö vad, på sidan. Ganska nära foten har jag ont.

Misstänker om det kan vara nåt så enkelt som för tajt snörade träningsskor,

eller att jag trampade lite snett häromdagen. Kanske ..

Fick ont idag på konditionsrundan, så rundan vart en väldigt kort promenad.

Kom på mig själv med att sluta tänka på nacken och det onda ett tag ..

Så kanske nån fördel med det. Det låter kanske konstigt men det kändes nästan,

skönt att få ont nån annanstans. Få känna att kroppen är mer än diskbråck & nacke.

 

Nog om det. Och om onda kroppsdelar.

Det vart träning idag med. Träningsövningar/styrketräning! Skönt att det gick bra.

Träning för ben och mage. Veckans 2:a kortare pass. Träning är beroendeframkallande!

Och kul och motiverande! Och läkande.

 

 

 

 

 

 
 
Snöflinga

Snöflinga

3 juni 2014 14:14

Jag gissar på något litet feltramp. Bra att du tar det lugnare och att du kan styrketräna i stället :)

Kanske i peroneus longus tendon? Eller någon muskel däromkring, eller senan som går precis bredvid den?
http://www.zazzle.se/fotmuskler_och_senor_posters-228430987831812859

Krya på dig - kanske prova med Voltaren gel?

Kram
~Snöflinga~

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

3 juni 2014 14:18

Ja det tror nog jag med. Ja precis, vila benen och fötterna lite :-)

Tack för tipsen! Ja kanske det, ska kolla in länken! ;-)

Tack fina snöflinga! ;-)
Ja kanske det :-)

Kramar!

 
natalia

natalia

3 juni 2014 15:17

Man måste vila med ju ;)
Ta väl hand om dig <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

3 juni 2014 16:12

Ja det är så sant. Har svårt för det ibland bara ;-)Tack för omtanken! :-)

Kram!

 
Life of Johanna

Life of Johanna

3 juni 2014 20:57

Tråkigt med vaden, hoppas det släpper, svårt och säga vad det kan vara :(

http://lifeofjohanna.se

Annie

3 juni 2014 21:02

Tack! ja det är svårt att veta vad det kan vara.
Tror nog på felsteg, eller nån muskel eller nåt.
Hoppas det ger sig snart :-)

 
luvcatz

luvcatz

3 juni 2014 21:24

ouch, kan det va en liten sträckning?

Härligt beroende du har :) Endorfinkickar e bra.

Ha en fin kväll o sköt om dig

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

4 juni 2014 08:37

Ja kanske nåt sånt. Tack för tipset :-)
Javisst är det. Är helt beroende ;-)

Tack snälla :-)
Ha en fin dag! :-)

 
natalia

natalia

3 juni 2014 22:03

Åh tack för tipset :D
Ska nog ha en liten frågestund så småningom! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

4 juni 2014 08:38

Varsågod! ;-)
Vad kul! :-) Kul få veta lite om dig ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards