Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Annie - 6 juni 2014 14:30


Först vill jag säga tack för all respons och alla frågor ;-)

Jätte roligt att ni var så många som kom med frågor!

Delar upp frågestunden i 2 delar. Nu kommer del 1/2 ;-)

 


1.Vad fick dig att börja blogga?

 

Jag var förr väldigt  intresserad av bakning och att baka, så det var anledningen till att jag började

blogga. Bloggen hade då ett annat namn, hette "cupcakes och annat". Bloggade mycket om 

bakning då. Men sen vart jag sjuk och allt vad det innebar ...

Ändrade då om bloggen en hel del och bytte senare namn till "Lifebyannie".

 

2. Vilka bloggar följer du?

 

Följer ganska många bloggar. Många av dem jag följer finns under mina länkar ;-)

Jag gillar bäst personliga och livsstils-bloggar.

 

3. Har du barn?

 

Nej jag har inga barn.

 

4. Hur hände din skada/diskbråck?

 

Det är svårt att säga. Svårt även för läkarna att säga vad det exakt beror på.

Men antagligen är den en kombination av ärftlighet och en arbetsskada.

Har jobbat inom vården och var då med om en arbetsskada, och efter det började jag få ont.

Så ni tjejer som jobbar inom vården, tänk er för! Ta mig som exempel.

Skulle jag utbilda mig nu, skulle jag aldrig välja vården med facit i hand. Det är ett tungt jobb.

 

5. Vart bär din önskeresa av nånstans?

 

Nån gång i livet vill jag absolut åka till USA och THAILAND.

Men ska jag välja en resa, så väljer jag USA och då åka runt och se flera olika städer.

Bla New york och Los angeles ;-)

 

6. Vad har du för klädstil?

 

Jag är definitivt en jeanstjej. Gillar mest tajta jeans ;-)

Är även en sneakerstjej. Mycket linnen och  moderna kläder.

Jag gillar mode och shoppa kläder, som många andra tjejer.

Gillar gina tricot, vero moda, vila, mq m.m

 

7. Vilka 3 saker skulle du ta med på en utlandsresa med familjen?

 

Hmm .. Jag skulle ta med mig min smartphone, mina mediciner och min mascara ;-)

 

8. Vilken är din mest använda kropp/ skönhetsprodukt?

 

Det är min dagcreme/ nattcreme till ansiktet ;-)

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards