Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Annie - 7 juni 2014 13:30



Fortsättning på frågestunden nu. Här kommer sista delen.

Tack igen för alla frågorna!

 

9.Vad ville du jobba med som liten?

 

Oj minns nog knappt det. Tror  det var hårfrisörska eller nåt ...

 

10. Varför inte rösta på vänsterpartiet?

 

Ärligt talat tror inte det. Men vet nog inte jätte mycket om just det partiet.

Kan bara det mest allmäna om det partiet. Men nej det är nog inget för mig.

 

11. Vad tycker du om kärnkraft?

 

Är väl inget fan av kärnkraft direkt. Tänker mest på atombomberna när jag tänker/ hör

ordet kärnkraft. Sen så finns det ju mer annan information/ egenskaper angående det

ämnet också. Men jag kan inte påstå att jag gillar kärnkraft.

 

12.Om du fick åka tillbaka 7 år i tiden & ge dig själv ett råd, vad skulle det vara?

 

Väldigt bra fråga! Jag skulle definitivt ge mig själv rådet att inte oroa mig så mycket, och slappna

av mer och säga till mig själv att det ordnar sig.

 

13.Nåt jag ser fram emot mycket?

 

Jag ser fram emot den dagen jag får må ännu bättre/ bli friskare och kan sluta med mina mediciner.

 


14. Vart befinner du dig om 5 år/ vad tror du att du gör om 5 år?

 

Bra fråga det med! Jag hoppas att jag då är färdigutexaminerad från min utbildning.

Så jag hoppas att jag då jobbar med hälsa och träning i nån form. Hoppas även

att jag är frisk eller friskare. Och att vi är lyckliga tillsammans och att vi får vara friska!

Det är viktigast!

 

 

15.  Favoritbok?

 

Har flera favoriter, men den jag kommer på först är en bok som är oerhört gripande, sorglig

och visar en oerhörd styrka av huvudrollsinnehavaren.

Den heter " Det ska bli ett sant nöje att döda dig" och den är Magdalena Graafs bok.

En oerhört stark och gripande bok!! Hennes mod i boken är helt otroligt!

Handlar om henne själv. Läs den !!

 

 

16. Favoritfilm?

 

Har flera stycken men om jag ska säga en film så säger jag denna.

"American history x". Den är oerhört gripande, hemsk, sorglig och man tänker mycket efter att

man sett den!  Den är stark och det är en hel del jobbiga scener, men den är så bra gjord!

En av mina favoriter Edward Norton, spelar huvudrollen så bra. Se den!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards