Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Annie - 9 juni 2014 14:15



Min måndag började hos Sjukgymnasten, följt av telefonsamtal och träning.

Träningen vart styrketräning och kondition.

Styrketräning av ben, mage och lite armar.  Har fått tillåtelse av min sjukgymnast

att börja träna mina armar med lätta vikter och övningar. Kul.
 

Efter min konditionsrunda fick jag mer ont i min vad igen ...

Den hade blivit bättre, men nu gör den ont igen.  Dumma vad :-(

Så blir ( tyvärr) att hoppa över lite kondition nu igen då & försöka stretcha den mer.

Har hellst ingen lust att uppsöka Hc för vaden också ..

Tycker att jag är där tillräckligt ofta ändå för läkar/sjukgymnastik besök.
Nä det blir att försöka vila vaden och smörja på voltaren ...

I Have pain in my what, haha humorn är kvar ändå. Låter festligt på engelska ..

 

Är inbjuden hos mina grannar på fika på em. Trevligt och kul!

Bra med ett avbrott från hemmet och tänka på nåt annat än onda kroppsdelar.

Hur är din måndag ? :-)

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards