Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Annie - 13 juni 2014 15:45


Pretty, pretty please, dont you ever, ever feel

Like your less then Fuckin perfect.

Pretty, pretty please  if you ever, ever feel

Like your nothing, your fuckin perfect to me.

 

Your so mean when you talk

About yourself, you are wrong.

Change the voices in your head

Make them like you instead- Fuckin perfect!

 

 

Bra text och den säger så mycket om livet! Kunde inte sagt det bättre själv.

Pink är grym. Min stora inspiration och idol.

 

Dagens träning är gjord. Styrketräning och powerwalk. Veckans 4:e pass.

Styrkan gick bra och motivationen var stor idag. Vart även pw idag 4,5 km.

Känner att kroppen är lite, lite starkare och det motiverar mig Ännu mer.

 

Nothing is impossible. The word itself says Im possible ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards