Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Annie - 18 juni 2014 15:00


 

Har tänkt ut ett träningsschema för veckan som jag hoppas går vägen.

Jag kan egentligen bara planera min träning dag för dag, pga  min sjukdom

och min värk.  Så kan jag inte fullfölja schemat, så är det så.

Då är det inte hela världen ....

Men jag tror samtidigt att det kan sporra och motivera mig också.

Så jag provar. Går det inte, så går det inte men kanske det går helt enkelt.

Tänkte dela med mig av schemat ;-)

 

Måndag: styrketräning+ pw.

Tisdag: styrketräning+ pw.

Onsdag: konditionsträning.

Torsdag: styrketräning.

Fredag: vilodag.

Lördag: vilodag.

Söndag: styrketräning+ pw.

 

Mina styrketräningspass är anpassade efter mig och mina diskbråck.

Livsviktigt att jag inte tränar för mycket, då åker jag 2 hack tillbaka i sjukdomen.

Har ju betat av listan fram till onsdag nu och det har gått bra.

Går det, så är det jättekul för mig. Går det inte, så är det inte hela världen.

Då tar jag bara nya tag i såna fall!

Det kan ju till och med Gå bra. Helt enkelt.

Jag är så otroligt biten på träning! Det är en stor del av mitt liv nu.

Det är så kul att det intresset har vuxit sig så starkt hos mig.

Innan jag blev sjuk, tränade jag Ingenting.

Och nu tränar jag flera ggr/ vecka och är helt biten på träning!

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards