Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Trevlig Midsommar

Av Annie - 20 juni 2014 13:15


Midsommarafton hittils har bestått av kaffe, promenad, lunch och kattmys.

Det är  grannens katt och hon har hennes andra hem här ;-)

Hon är här ofta och hälsar på. Så underbart söt och gosig är hon!

 

Våran Midsommarafton ska tillbringas hos grannarna.

Lugnt och trevligt. Jag dricker ju inget, så det blir en nykter midsommar.

Ni som dricker, glöm inte bort att det kommer en morgondag också ;-)

 

Vill önska en trevlig Midsommar till alla mina blogg-vänner, folk jag känner

och folk jag inte känner!<3

 

En bild från förra årets midsommar. Jordgubbstårta är så mycket midsommar tycker jag!

 

 

 

 

Helg · Livet
 
 
Alex

Alex

20 juni 2014 13:52

Glad midsommar och ha så trevligt med grannarna! (= Själv dricker jag inte heller, tycker det förstör så många minnen som annars kunde varit fina ^^
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Annie

20 juni 2014 13:59

Tack så mycket ;-)
Glad Midsommar till dig med!;-)

Klokt av dig att inte dricka.
Starkt gjort av dig att avstå ;-)

Kram/

 
natalia

natalia

20 juni 2014 17:01

Gla midsommar!!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 juni 2014 00:34

Tackar ;-)
Detsamma till dig! ;-)

 
Natalia

Natalia

21 juni 2014 13:54

Resan är inte så värst rolig men men..

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 juni 2014 14:43

Tråkigt att höra, hoppas den blir ok iaf :-)

 
Snöflinga

Snöflinga

21 juni 2014 15:38

Tack detsamma :)

Dricker inte mycket i vanliga fall, och inte alls nu när jag vill köra hem när jag känner för det ;) Rätt skönt faktiskt :)

Jordgubbstårtan ser jättegod ut :) Här blev det jordgubbar med glass och grädde, och sen snickerskaka till kaffet.

Visst är det mysigt när man kan "dela" katt. Vår är tyvärr inte social och kelig, han är trevlig men ingen som ligger i knäet, lite tråkigt, särskilt när man är sjuk och behöver en kelande kissemiss.

Kramar
~Snöflinga~

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

21 juni 2014 15:52


Ja jag tycker samma sak. Tar hellre bilen om jag ska nånstans, så man kan åka hem när man vill ;-)

Den var jättegod ;-)

Ja hon är verkligen super mysig ;-)
Ofta på morgonen/ fm när jag ska ut på min motionsrunda, så sitter hon utanför våran dörr ;-)
Då vill hon gosa och komma upp i famnen ;-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards