Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Annie - 21 juni 2014 17:15



1. Vilken är din favoritglass?  Mjukglass med lakritsströssel. Så gott!

2. Hur lång är du?   Jag är 165 cm lång.

3. Vilken ögonfärg har du?  Mina ögon är väldigt blåa ;-)

4. Vilket är ditt favoritprogram på tv?  Måste nog säga Vänner ..

5. Kan du några andra språk än svenska?   Engelska och lite spanska.

6. Har du stationär el bärbar dator?   Min bärbara gick sönder. Har tillfälligt en stationär ..

7. Vad har du ätit idag?   Frukost, lunch, mellanmål och em fika. Smulpaj med vaniljsås. Så gott ..

8. Vad har du för laster?  Kaffe. Choklad och färga håret ;-)

9.  Är du fåfäng?    Sådär. Var mer fåfäng när jag var yngre. Men är nog lite fåfäng fortfarande ;-)

10. Vilka hemsidor besöker du dagligen?  Bloggplatsen och instagram.

11. Har du fått fortkörningsböter?  Nej ;-) Har klarat mig undan det än så länge.

12. När var du i kyrkan senast?  På min farmors begravning ..

13. Vad lyssnar du på just nu?  Radion ..

14. Vilket är ditt drömjobb?   Hälsopedagog eller personlig tränare ...

15. Berätta 2 saker om dig själv, som dina läsare antagligen inte vet?

Jag är vänsterhänt och jag gillar verkligen att sitta i flygplan, speciellt när dem startar.

Vilken känsla och vilken kick. Är lite av en äventyrstjej ;-)

16. Kan du åka slalom?  Ja!  Första gången jag stod på ett par skidor var jag 4 år ;-)

17. Vad är det knäppaste du gjort?  Haha. Det är mycket. Det skriver jag nog inte här ;-)

18. Vad har du haft för husdjur?   Katt och undulater.

19. Har du åkt ambulans nångång?  Ja det har jag. Ingen kul upplevelse.

20. Vad har du för ringsignal? Har en låt med Danko Jones på min samsung galaxy s3.

21. Civilstånd?   Sambo. I hus. På landet ..

22. Vad ska du göra ikväll? Ha en mysig hemmakväll med sambo och kolla True Blood ...

 

 

 

Av Annie - 21 juni 2014 13:45


Igår midsommarafton hade jag vilodag från träningen.

Hade egentligen planerat vilodag idag med. Men jag vart så sugen på att motionera ..

Det vart ett konditionspass ute i naturen på 6 km.

Powerwalk med jogging-intervaller blev det.

Min kropp och mina diskbråck mår bäst när jag rör på mig/ motionerar.
Generellt sett så har jag mer ont en dag som jag inte tränat och jag har mindre

ont en dag som jag har tränat!

 

Så det gynnar mig verkligen att motionera/träna flera ggr/vecka.

Jag hjälper verkligen mig själv när jag tränar och även min kropp. Vilken känsla det ger!

Det stärker både självförtroende och självkänsla!

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards