Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Annie - 24 juni 2014 16:00


Har spenderat em med telefon samtal och skicka mejl.

Till Fk, Hc och arbetet. Nu är det mesta gjort i alla fall. Skönt.

Jag är ordningsam av mig så jag vill helst få det gjort på en gång.

Men nu är det mesta gjort iaf ;-) Det kan lätt bli för mycket också ..

Så jag tänker på min kropp och backar lite .. Allt är inte fixat, men det mesta iaf.

Det får räcka för tillfället. Tänker på mig själv och min kropp.

 

Imorse vart det styrketräning igen. Veckans 2:a styrkepass.

Styrketräning är verkligen en bra träningsform för mig. Tänk att jag har hållit på med det i över 1 år nu.

Wow. Känns otroligt bra!

 

Taggar nu för powerwalk. Tänkte ta en powerwalk ikväll. Härligt.

Min värk blir lite bättre av det. Så jag tjänar verkligen på att motionera!

Det blir lugnare tempo dock, ingen jogging. För att tänka på benhinnan.

 

Tack så mycket för alla tips jag fått av er läsare, ang benhinnan!<3

Ni är guld värda ;-)

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards