Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Annie - 25 juni 2014 14:30


Igen! Ännu mera wow! Veckan har gått bra träningsmässigt än så länge.

Morgonens Styrketräning var träning av ben, mage & armar, axlar.

Styrketräningen gick bra. Började med squatsen & utfallen ( med vikter).

Sen vart det andra övningar för mage, armar och axlar. 1 timme styrka.

Jag hade redan träningsvärk innan jag tränade & nu är det mer!

Men jag välkomnar gärna träningsvärk, då vet jag att det händer nåt!

Avslutade med en kort powerwalk. Det var onsdagens och veckans 3: pass.

 

Har nu vilodagar torsdag och fredag. Kroppen behöver vila. Så viktigt!

Så kroppen får återhämta sig mellan passen.

Även viktigt att äta mycket när man tränar. Så kroppen får bränsle.

Jag äter mycket mer nu när jag tränar. Det är också viktigt!

Rejäla måltider och flera mellanmål om dagen.

 

Appropå vila .. Så blir det en vilostund för mig nu.

Känner mig trött, så en vilostund känns rätt. Ladda batterierna! ;-)

 

Hoppas Du får en fin onsdag, kära läsare!<3

 


   

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards