Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Annie - 27 juni 2014 15:00


1.   Är du en vanemänniska?   Ja det är jag nog.

2.  Föredrar du havet el bassäng?   Havet om det är hyffsat varmt ;-)

3.  Läser du dagstidningen?   Nej.

4.  Har du varit med i tidningen?  Ja, när jag var barn.

5.  Vad är det konstigaste du ätit?  Bläckfisk.

6.  Har du nån piercing?  Nej. Det är nåt som andra har ;-)

7.   Vilken är din bästa egenskap?  Pålitlig.

8.  Vilken är din sämsta egenskap?  Otålig.

9.  Vad gör dig ledsen?  Djur som blir illa behandlade ..

10. Vad gör dig glad?  Sommar och vänner ..

11.  Dansar du i bilen? Nej! Jag kör ju. Konstig fråga haha ;-)

12. Sover du med gosedjur?  Nej. Det var länge sen.

13.  Har du gått ut gymnasiet? Ja! Fast det var längesen haha ;-)

14.  Vilken är din favoritplats? Landstället i Roslagen.

15. Har du åkt tåg utomlands?  Ja. Har åkt tåg över gränsen mellan grekland-turkiet.

16 . Vilka bilar/bilmärken har du kört?  Wolkswagen och Citroen.

17 . Vilken kroppsdel är du mest nöjd över?  Rumpan.

18.  Vilken kroppsdel är du minst nöjd över?  Fötterna.

19 . Vilka platser har du bott i/på?   Stockholm och Norrland.

20.  När vaknade du idag?  7.15

21.  Tycker du om kinamat?  Ja.

22. Vilka serier gillar du?  True blood, Vänner, Greys anatomy, Privat practice m.m

23.  Har du syskon?   Ja. En äldre bror.

24  . Hur länge har du bloggat?  Ca 1.5 år.

25  . Vad ska du göra när du svarat klart på frågorna?  Jag är hungrig igen. Dags för mellanmål Och kaffe ;-)

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards