Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Annie - 28 juni 2014 18:15




God kväll fina läsare!

 

Min lördag började så bra. På bästa möjliga sättet faktiskt!

Ett grymt bra pass med styrketräning. Då fick benen, rumpan, armarna och axlarna jobba.

1 timme styrketräning. Följt av 1 timme pw, med jogging-intervaller. Wow!

Lyxade till det med en proteinbar efter träningen. För jag var verkligen vrålhungrig efter passet.

 

Känns som att jag har mått lite bättre den senaste tiden.

Visst jag har haft värk, men en lite mildare variant. Det känns så otroligt bra!

Både för kroppen och sinnet. Och mitt mående ..

Har varit så tidigare, men då har det alltid kommit ett stort bakslag efter ett tag.

Hoppas att det stora bakslaget inte kommer denna gång. Att det får räcka med denna värk.

Det är helt klart träningen som hjälper mig!  Plus vila & mediciner.

 

På em vart det en sväng till köpcentrum. Hittade lite fynd på rea hos Gina tricot ;-)

Sen hem med röda pärlan ( haha min röda bil ;-).

 

Ha en fin kväll, kära läsare!<3

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards