Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Annie - 29 juni 2014 14:45


Motivation is what gets you started, and habit is what keeps you going!

Det stämmer verkligen. Träning är en stor del av mitt liv nu.

För mig är det lika naturligt och självklart att träna som att sova eller äta.

Det är en livvstil. En livsstil som jag mår mycket bättre av!

 

Så gissa vad jag gjorde imorse? :-) Inte så svårt att gissa kanske ... ;-)

Styrketräning stod på söndagens schema.

Körde 1 timme pass för ben, mage och armar. Jag gillar verkligen ben-passen.

Blev bla Squatsen med vikter. Det är en riktigt bra övning för benen!

Efter det stod konditionsträning på schemat. 5 km pw/jogging. Härligt trots regnslask!

Träningen gör mig även gladare, mer lycklig och tillfreds med livet.

Vad gör dig lycklig, fina läsare? :-)

 

Mår hyffsat ok idag, bara lite värk.

Få se vad resten av denna söndag bjuder på ;-)

Hoppas du har bättre väder än vad jag har! Här är det regn, regn och regn ...

 

Nu ska jag ta mitt mellanmål och fixa en stor kopp kaffe. Gott!

 

Här kommer lite motivation och pepp ;-)

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards