Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Annie - 30 juni 2014 16:00



Hej fina läsare!

 

Jag har just avnjutit mitt mellanmål och en stor kopp kaffe.

Mellanmålet idag blev kvarg med pauluns granola och en frukt. Och stora koppen kaffe!

Gott och mättande. Jag äter mycket mer nu när jag tränar. Rejäla måltider och

flera mellanmål om dagen. Kost och vila,( återhämtning) är lika viktigt som träningen!

 

Träningspasset gick bra idag med. Jag har haft flyt nu den senaste tiden med träningen,

det känns så otroligt bra! Styrketräning och kondition idag med.

Styrketräning av ben, mage, rumpa och armar.

Började med utfallen(med vikter) idag, följt av flera andra styrke-övningar. 1 timme.

Vart även några sjukgymnastik-övningar, som min sjukgymnast lärt mig.

Dem består av avslappningsövningar för kroppen.

Sen kondition efter det, 5 km pw/jogging ;-) 2 timmar träning.

 

Nu har jag vilodagar från styrketräningen i 2 dagar. Välbehövligt för kroppen.

Kanske blir nån pw, men i övrigt ingen träning nu tisdag & onsdag. Åter på torsdag ;-)

 

Vill också passa på att säga att ni läsare gör mig så glad och peppar mig ännu mera!

Så glad av den fina feedbacken jag får av er och era fina kommentarer som ni lämnar.

Värme till er alla! ;-)

Hur har din måndag varit, kära läsare? :-)

 

Nu ska jag snart se en av mina serier som jag följer. Den heter "privat practice".

Har fastnat i den serien nu ;-) Sjukhus-serie kan man säga att det är.

En yrkesskada kanske ... ;-) Har ju jobbat inom vården tidigare.

 

Ha en fin kväll, kära läsare!<3

 

Träningsbild på mig. Jag lägger ju väldigt sällan ut bilder på mig själv, här kommer en ;-)

Så håll till godo ;-)

 

 


 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards