Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Annie - 10 juli 2014 16:00


 

Hej kära läsare och blogg-vänner!<3

 

Nu är jag tillbaka ;-) Hur har ni det i värmen? ;-)

Jag kom nyligen hem, efter 2,5 timmars bilkörning i hettan.Från landstället.

Men jag klagar inte .. jag älskar sommaren och värmen ;-)

 

Jag har haft det underbart på landstället med mycket sol, god mat, glass i stora lass,

trevligt umgänge och träning. Självklart har jag tränat, även fast jag varit på landet haha ;-)

Blivit både styrketräning och kondition/powerwalk. Hade tränings-grejerna med mig.

 

Det är kul att åka iväg, men ändå skönt att komma hem ;-)

Borta bra Men hemma bäst! ;-) Som det heter ... ;-)

Nu blir det att packa upp och fixa lite.

Sen ska jag ut i trädgården och njuta lite mer av solen.

Ni glömmer väl inte bort att smörja in er när ni är i solen? ;-)

Jag smörjer så gott som alltid in mig. Jag använder Nivea spf 15 el 20 ;-)

 

Ha en fin dag & ta hand om er!<3

 

Lite bilder från mina dagar på landstället. Ett litet collage ;-)

Jag gillar verkligen marinor, båtliv, och havet. Det har nog mycket att göra med att jag spenderade

mina barndoms somrar på segelbåt i skärgården. Så jag trivs i båthamnen ;-)

 

 

       

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards