Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Annie - 22 juli 2014 11:15


Har just avslutat mitt första pass på nästan 2 veckor och det känns så bra.

Grymt bra faktiskt! Styrketräning och även ett konditionspass. Nu är jag nöjd ;-)

Nu är den "riktiga" Annie tillbaka igen. Den träningsbitna och fighter-tjejen.

 

Började med squatsen. Älskar squtsen och utfallen! 45 minuter styrka & 5 km pw.

Förhoppningsvis träning imorgon med ;-) Underbart ..

Känner redan träningsvärk i benen. Härligt. Då händer det nåt ;-)

Det är den positiva värken!

 

Snart blir det lunch. Efter det blir det stranden med älsklingen ;-)

Lite sol och bad ;-) Har en ny bikini som ska invigas :-)

Hur ser din dag ut, kära läsare? :-)

 

Ha en fin dag i värmen! ;-)

 

Lite pepp och motivation kommer här ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards