Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Annie - 23 juli 2014 20:30


 

Hej kära läsare!

 

Hur har ni haft det idag i värmen? ;-)

Vilken sommardag och vilken värme. Jag älskar ju sommaren så jag trivs verkligen nu!

Jag klagar absolut inte på detta härliga väder.

 

Min dag började med Träning idag igen, så härligt.

1 timme styrketräning och idag fick ben, mage och armar ett rejält pass.

Sen powerwalk på det :-) trots värmen .. jag tränar oavsett om det är hett eller regn.

 

Hela em spenderade jag på beachen, härligt det med. Med sol och bad ;-)

Sen var vi iväg och hälsade på några vänner till oss, och fikade. Mysigt!

 

Jag har haft en riktigt bra dag faktiskt. Värk, men okej värk.

Blir värken inte värre än så här, då är jag glad!

 

Imorgon blir det en liten resa för oss. Torsdag och fredag ska vi spendera i Sthlm.

( jag är ju Sthlms-tjej från början, så jag försöker åka ner emellanåt iaf ;-)

Vi ska gå på grönan och göra lite annat med ;-)

 

Nu ska jag ta en glass och bara njuta av denna onsdag, och av livet! :-)

Här nedan bild och pepp ;-)

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards