Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Annie - 27 juli 2014 13:45


Jag känner mig matt, trött men också avslappnad & väldigt nöjd.

Endorfinerna bubblar och benen värken, men det är som det ska!

Veckans 5:e och sista pass. Ett grymt pass!

65 min styrketräning och efter det kondition. Så 2 timmar träning woop!;-)


Jag känner att kroppen börjar bli lite starkare, än den var för några månader sen.

Vilken känsla! Ser också att musklerna visar sig lite mer ;-)

Jag har gått upp flera kg i vikt,sen jag började träna.I muskler, vilken boost!;-)

Ganska häftigt att man kan forma om kroppen med träning. I like!

Sen känner jag att värken har minskat lite, på lång sikt. Visst jag har fortfarande värk,

men det går åt rätt håll i alla fall! Träningen hjälper mig verkligen!

2013 var ett dåligt är för mig! Men 2014 är Mitt år! Det ska bli bättre & bättre ...

 

You dont have to be great to start. But you have to start to be great!

Motivation is what gets you started. Habit and a strong will is what keeps you going!

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards