Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Annie - 5 augusti 2014 14:15


Min motivation och mina endorfiner blir bara mer och starkare ju mer jag tränar.

Ganska häftig känsla! Under mitt träningspass igår och mitt träningspass idag ökades

adrenalinet ännu mer. Wow. Euforiska och lycko-känslor!

 

Veckans andra träning idag. Det blev styrketräning 70 min och kondition.

Idag vart det ben, mage, rygg och armar som fick tränas!

Konditionen bestod av pw med joggingintervaller. Riktigt skönt för kroppen!

Man känner att hela kroppen jobbar, och varje steg tar mig närmare mitt mål ...

 

Jag är riktigt glad att jag inte operade mig faktiskt. Verkligen!

En operation är ju alltid en risk och operera diskbråck i nacken kan innebära risker.

Jag har tagit mig en bit på vägen och det har jag gjort Helt själv!! Känns så bra!

Visst jag har fått hjälp på vägen av andra, men själva slitet/rehaben/träningen har jag gjort själv.

Det stärker både självförtroende och självkänslan, att JAG gjort det ;-)

 

Träningspepp och motivation. Glädje, lycka och hopp om ett bättre liv!

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards