Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Annie - 6 augusti 2014 17:15


Ja denna onsdag är träningsfri. Har vilodag idag, efter träning måndag & tisdag.

Vilodagarna är precis lika viktiga som träningsdagarna!

Dem behövs för att vila kroppen och låta kroppen återhämta sig mellan passen.

Viktigt också för att bygga upp musklerna! Annars sliter man ner det man har byggt upp.

För mig som har en sjukdom och värk att tänka på så är nog vilodagarna ännu viktigare,

så att jag inte kör på För Mycket .. Jätte viktigt!

 

Denna dag har spenderats en del framför datorn med att leta utbildningar till Vt 15.

Hittat lite mer kurser. Men behöver kolla fram mer om program och YH också.

Sen v 35 startar ju min kurs också. Det är en distanskurs via högskolan. IT-kurs ;-)

Har även bestämt mig för att göra Högskoleprovet i höst, så då lär jag plugga en del

inför det också. Högskoleproven är hyfsat svåra, så plugga inför det är ett måste iaf för mig.

Speciellt matte-delen .. det är inte min starka sida.

Tur jag har en ingenjör hemma, är det nån som kan matte så är det han<3

 

Hur har din dag varit, kära läsare? :-) Hoppas den varit bra ;-)

 

Jag har varit så nyfiken på Aloe vera-dryckerna som jag sett på bloggar och instagram.

Så jag var tvungen att prova. Har smakat denna med mangosmak och den gillade jag!

Riktigt god faktiskt :-)


Har du provat nån av dem? ;-)

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards