Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Bara plus på träningskontot ...

Av Annie - 26 augusti 2014 19:30



Min tisdag morgon började på bästa sättet. Träning såklart. Iaf när det gäller mig!

Vart ett 60 min pass med Styrketräning & Pilates. Styrka för ben & rumpa och pilates för ryggen.

Träna ryggen är riktigt bra och viktigt, så glöm inte ryggen ;-)

Styrketräning för ben & rumpa ger mig så oerhört mycket endorfiner, styrka och power!

Mycket Squats och utfall. Med vikter. Underbar känsla att känna att kroppen blir starkare!


Sen på em har jag studerat och pluggat. Och druckit kaffe.

Hur har din dag varit, kära läsare? :-)


Här kommer Träningsinspo, motivation och pepp!




   

 



Gillar bilden till höger. Varför låta bli att träna, när man har chansen att träna?

Finns ju bara plus på träningskontot! Man mår bättre, blir gladare, starkare & lyckligare.

Så skjut inte på det. Gör det istället! ;-)

Du kommer att tacka dig själv senare, för att Du gjorde det. Jag lovar!



 
 
Sofia

Sofia

26 augusti 2014 19:51

Skönt o avslappnande men frågan är om det kan hjälpa mig men har bestämt att ge det en chans... Får se hur jag känner imorn, hon sa att värken kan bli värre dagen efter, hoppas inte det.

Men spännande :) En osteopat knäcker lite, hjälper kroppen att komma igång rätt typ men denna jag var hos var mycket lugnare, man bara låg o hon känner på olika ställen som gör att det blir energi och att slaggprodukterna i kroppen ska komma ut :)

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

26 augusti 2014 19:58

Okej :-)
Ja alltid bra att prova sig fram.
Hoppas det hjälper dig och att det inte blir värre imorgon!

Kram!

 
luvcatz

luvcatz

26 augusti 2014 22:01

Jamen du har juh så rätt fina du :) Var igår på itrim o körde cirkelträning - så skööönt :)

Min dag var en rivstart efter semestern, nu hoppa i lopplådan o somna till en film, ikväll blirre en gammal klassiker - Midnight Express :)

Ha en fin kväll!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

27 augusti 2014 09:36

Tack så mycket ;-)
Å vad härligt, underbart! ;-)

Kan tänka mig att det blir så :-)
Hoppas du fick sova gott.

Ha en fin onsdag ;-)

 
jeljoh13

jeljoh13

27 augusti 2014 14:04

Nice bilder :) Jag borde bli bättre på att träna ryggen :)

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

27 augusti 2014 15:40

Tack! :-)bra med lite pepp ;-)
Ja ofta så kan det vara så att rygg-delen "glöms" bort. Var lite så för mig innan, så nu blir det mer rygg-träning ;-)

 
Life of Johanna

Life of Johanna

27 augusti 2014 17:25

Blir nästan sugen på och träna när jag läser här, men bara nästan :P

http://lifeofjohanna.se

Annie

27 augusti 2014 18:27

Härligt! ;-)
Varför bara nästan? ;-) :-)

 
natalia

natalia

27 augusti 2014 19:28

Tack så mycket! Du är också en stor och mycket bra förebild :)

Kramis :*

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

27 augusti 2014 19:40

Varsågod!
Åh tack så mycket!*

Kram kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards