Direktlänk till inlägg 9 september 2014

Träning och Förebild ..

Av Annie - 9 september 2014 11:30


Efter gårdagens vilodag var det dags igen idag att köra på med TRÄNINGEN.

Passet gick riktigt bra. Det var ett ben/rump-pass, så mycket endorfoner ingick!

Började passet med 90 SQUATS och 45 Utfall, med vikter. (Det var nytt rekord ;-)

Wiie för nytt rekord! Följt av andra övningar. 70 min Styrketräning vart passet ;-)

Känns så otroligt att bra att bli starkare och orkar mer reps/sets och vikter!

Det är verkligen Motivation. Och lycka!

 

-Forskningen visar att Fysisk träning är ett av dem effektivaste verktygen för att höja

och stabilisera den övergripande Självkänslan-

 

Så det finns till och med bevis!

Träning ökar både den fysiska och det psykiska måendet!

 

Glädje. Styrka. Lycka. Självkänsla och Självförtroende. Allt blir bättre. Jag lovar!

 

Träning. Pepp och Motivation!!

 

 

 

 

 


Pink är så grym. Vilken kvinna, vilken fysik och vilken förebild hon är! Sen så sjunger hon ju otroligt bra också ;-)

Har du nån förebild, kära läsare? :-)  En av mina är definitivt Pink.

 

Kram på er!<3

 

 
 
Sofia

Sofia

9 september 2014 15:12

Jag har sån känslig hud så dom tror det är därför jag får det. Ser precis ut som blåmärken o gör ondare än vanliga blåmärken :( Men börjar bli bättre nu som tur är :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

9 september 2014 15:54

Jaha okej. Vad jobbigt :-(
Skönt att det börjar bli bättre iaf :-)

Kram!

 
natalia

natalia

9 september 2014 18:49

Duktiga du <3

Svar: Ja tyvärr så är det så men det är bara att gå vidare!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

9 september 2014 19:43

Tack så mycket!

 
Snöflinga

Snöflinga

10 september 2014 11:02

Tålamod ger resultat :) Långvarigt resultat också :) Grattis till starkare muskler ;)

Pink verkar vara så jäkla klok och är en av mina förebilder, gillar mest att hon inte dömer folk och som sagt att hon är så klok.

Övriga förebilder? Just nu står det helt still, men t ex Mikael Wiehe är en :)

Kram

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

10 september 2014 11:50

Ja så är det! ;-)Tack, känns härligt! :-)
Har sånt flyt med träningen, hoppas det håller i sig ;-)

Ja hon är grym! Min stora idol ;-)

Aha :-) Kul att du delar med dig :-)

Kram

 
Maria

Maria

10 september 2014 17:28

Ja, Pink är en & så Marilyn Monroe :)

http://wildcherry.bloggplatsen.se

Annie

10 september 2014 18:32

Bra förebilder du har! ;-)

 
luvcatz

luvcatz

11 september 2014 10:25

Grattis till rekordet :)

Ha en underbar dag fina du :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

11 september 2014 11:42

Tack så mycket! ;-)

Detsamma till dig vännen ;-)

 
Emm

Emm

11 september 2014 19:03

Jag gillar verkligen pink. Hon var en av mina största idoler när jag var tonåring. Hon är så himla cool. En stark kvinna!!

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

11 september 2014 19:34

Ja hon är bäst ;-)Ja verkligen! Så grym och bra.
Har varit på flera av hennes konserter ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards