Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Bra versus dåligt ...

Av Annie - 11 september 2014 19:30


Jag har värk nu och ont ... men imorse hade jag ingen värk.

Värken begränsar mig ...  men den begränsade mig ännu mer för 6 månader sen.

Jag har inte hunnit med allt idag ... men jag jag har hunnit med mycket.

Jag är inte värkfri  .... men jag har mindre värk.

Visst jag har ont .... men jag har ändå kunnat Träna, Plugga, Baka scones & Laga mat.

 

Så det blir bättre det vet jag! Det onda jag fått nu, är inte det värsta som kan hända. Faktiskt inte ..

Det är ändå förklarligt-för jag har ju "gjort mer saker" idag. Så jag grämer mig inte-jag ser istället sambandet.

Plus att det "onda" går över fortare nu ... än vad det gjorde för 6 månader sen.

 

Och det är framsteg-trots det onda. Jag är starkare än värken!

Så värken sänker mig inte, men jag lyssnar på den och tar in kroppens signaler.

Jag lyssnar på kroppen och gör som den vill. I alla fall nu ikväll.

 

Nu blir det en kopp te och scones. Med tända ljus.

 

Hoppas du får en fin kväll, kära läsare!<3

 

 

 

 
 
natalia

natalia

11 september 2014 20:31

Du är så stark!! Ha en fin kväll!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

11 september 2014 20:38

Tack vännen! Det värmer att höra ,-)

Detsamma till dig

 
Ingen bild

Bea

11 september 2014 21:23

Du är härlig med din positiva anda, Annie! =)
Jag är imponerad...
Just nu min raka motsats, jag är sur över det mesta idag, det är fel på allt, haha!!!=)

Men imorgon är en annan dag... :)

Hoppas du har en fin o mysig kväll med dina stearinljus. Jag ska också mysa till det lite nu.

Kram

Annie

11 september 2014 21:34

Tack så mycket vännen ;-)
Åh det värmer att höra, ska du veta! ;-)

Du ska se att det vänder snart .. Snart är du pigg och glad igen! ;-)
Precis så är det :-)

Tack! Gör det :-)
Krya på dig!

Kramar

 
SaraEmma

SaraEmma

11 september 2014 22:12

Du är så bra på att se det positiva! Hoppas du haft en bra kväll trots värk :-)

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

12 september 2014 07:13

Tack så mycket! ;-)
Hade en ok kväll trots värken, idag är det bättre :-)

Kram

 
Emm

Emm

13 september 2014 10:53

Härligt att du fortsätter vara så positiv trots det du går genom. Många kramar!

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

13 september 2014 11:02

Tack så mycket!!

Kram på dig! :-)

 
Snöflinga

Snöflinga

13 september 2014 22:39

Du är så bra på att se att även om du får ett litet bakslag så har du egentligen tagit så många steg framåt! Det är en stor hjälp för att orka vidare, att inte låta bakslagen slå ner en, utan att ta en halvhalt och faktiskt se hur långt upp i backen man egentligen orkat :) Bara för att man stannar till och tar en paus betyder ju inte det att man kasar nedåt i backen ;)

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

13 september 2014 22:46

Tack så mycket vännen! :-)
Det värmer! :-)

Ja precis! ;-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards