Alla inlägg den 16 september 2014

Av Annie - 16 september 2014 19:45


Go kväll kära blogg-vänner och läsare!<3

 

Nu har jag pluggat klart för denna dag. Puh ...

Pluggat på dan och pluggat lite nu på kvällen med.

Känns som att tempot på kursen har höjts några steg. Eller flera steg ...

Håller nu på med inlämningsuppgift 2 och den är svårare än 1:an, mer avancerad.

Men trots att det är lite knepigt så tycker jag ändå att det är kul! Så är ändå peppad ;-)

Det är faktiskt kul med Data/IT ;-) och jag känner redan att jag lärt mig en del.

 

Har haft lite mer värk igår och idag. Trist, men så är det ibland ..

Jag gräver dock inte ner mig. Jag tänker på orsak och lösning istället.

Fokuserar på vad jag kan göra för att det ska bli bättre ...

Tror det kan var 2 orsaker ....

Dels har jag börjat plugga och det kan fresta en del på värken & diskbråcken.

En annan orsak kan vara träningen av armar och axlar.

Det finns alltid en anledning bakom värken oftast "har jag då gjort för mycket".

Så jag tar in det och ska tänka på det hädanefter. Ska inte träna armar alls denna vecka.

Jag fokuserar på ben, rumpa, mage och rygg denna vecka.

 

Idag kördes veckans 1:a pass. Styrketräning av ben, rumpa & pw 6 km.

Körde ett lite kortare pass för att vara mig( för att tänka på värken) men ändå 45 min styrketräning ;-)

Och det gick bra. Så helt ok ändå! Sen pw på det och solen sken. Så härligt!

 

 

Pepp och positivitet ;-)

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards