Alla inlägg den 26 september 2014

Av Annie - 26 september 2014 10:15


Hallå kära blogg-vänner och läsare<3

 

Bloggen har visst ekat tom här i veckan. Så vad har jag gjort sen sist då?

Har haft ganska fullt upp i veckan med plugg, träning, besök hos Hc (sjukgymnasten) & antagning.

Ja jag har nu sökt utbildningar till VT 15, kurser och program via Högskola/universitet.

Sökt mycket utbildningar ..  Så nu är det bara att HOPPAS HOPPAS ..

Har även fått svar på min 2:a inlämningsuppgift som jag skickade in. (Data/it-kursen). Och ...

det gick bra! 14 rätt av 15 på frågorna och en bra text! Godkänd ;-)

Känns som att när det händer mer i mitt liv, så har jag mindre tid för bloggen.

 

Har tränat i veckan också, såklart när det gäller mig ;-) Som är en träningstok!

Älskar ju verkligen träningen! Även fast det började som ett "måste" för mig,

så har det ju vuxit till något MYCKET större numera. Det är ett stort intresse och min livsstil !!
Börjar ana förkylning nu dock. Som så många andra, verkar det som. Känns som många är förkylda nu.

Så idag: ingen träning. Och inte imorgon heller. Eller söndag. Vill inte bli sjuk.

Verkligen inte för vi ska ner till Stockholm imorgon. Och träffa massa med fina människor!

(Som jag skrivit om förut så kommer ju jag från Sthlm;-) Så tänker inte bli sjuk nu.

 

Önskar dig en fin fredag och helg, kära läsare! :-)

 

 

Träningsbild från veckan & pepp, inspiration och motivation.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards