Alla inlägg under september 2014

Av Annie - 3 september 2014 14:00


Skönt mör i kroppen efter dagens ben/mage-pass!

1 timme, 15 min styrketräning. Riktigt nöjd med passet!
Jag har verkligen hittat "min" träningsform!

Att hitta en träningsform man gillar och trivs med är ju verkligen A och O när det gäller träning.

Man ska göra det för att man vill själv! Då finns det ingenting som kan stoppa, om man har viljan!

 

Att känna kroppen bli starkare, leva med mindre värk ,få mer självkänsla! Allt det är tack vare träningen!! 

Det började ju med diskbråcken  .. och nu ett nytt liv och en starkare kropp!

Träningsbiten till tusen! Jag har hittat min Passion!

 

OCH det här är bra början på min resa!

 

Bild från träningen! Och pepp!

 

 

 

 

 

Av Annie - 2 september 2014 16:00


Hej kära Blogg-vänner och läsare!


Min fm började med besök på Komvux. Dags att träffa studievägledaren idag.

Hade lite frågor och punkter att diskutera. Sen efter det vart det hem med röda pärlan.

Em har betått utav pluggande idag också. Puh ;-) Känner mig lite "duktig" i alla fall.

 

Idag känner jag mig pigg, så idag (ikväll) blir det TRÄNING. Yeaa!

Så nu taggas det för fullt här hemma! Tagga tagga!! ;-)

Blir Styrketräning av ben & rumpa & Kondition ikväll. Älskar ben/rump-passen!

Så mycket endorfiner och power i dem passen! Glädje. Lycka. Styrka. Kämpar-anda och Självförtroende!

 

Pepp. Inspiration och Motivation! Ge aldrig upp!

 

 

 

Av Annie - 1 september 2014 16:15


Denna måndag har bara svischat förbi. Boktavligen så känns det så verkligen ..

Med undantag för lunch och nån "rast" så har jag pluggat och pluggat idag.

PLUGGAT matte och svenska inför högskoleprovet (som ska göras i oktober).

Högskoleprovet är ganska svårt, så ska nån av er göra det så rekomenderar jag verkligen att plugga!

Har även finslipat på lite punkter och frågor till morgondagens träff med STUDIEVÄGLEDARE.

 

Hade tänkt TRÄNA idag också, men då måendet idag inte är helt hundra, så hoppar jag över tränandet.

Hoppas verkligen att det inte är nån ny förkylning på gång!

Bra att vara snäll mot kroppen då-och inte träna! Inte idag iaf, få se hur det blir imorgon.

 

Hur har din dag varit, kära läsare? :-)

 

Bjuder på lite tankeverksamhet med denna bilden ;-)

Vilket ord ser Du först? ;-)

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards