Alla inlägg under oktober 2014

Av Annie - 2 oktober 2014 17:00


Livet går upp och ner. Så är det. Som en berg-och-dalbana.

Har hamnat neråt i berg-och-dalbanan nu. Är det inte det ena, så är det det det andra,

eller det tredje. Migrän häromdagen och idag är det diskbråcken och värken som spökar ..

 

Gah .. Leva med värk är jobbigt. Riktigt jobbigt.

Ja jag "gjorde nog lite för mycket" igår-för idag är det ONT. Suck .. Ja det är som det är.

Men det som inte dödar, gör dig starkare. Faktiskt, så ligger det nåt i det ..

 

Och tja. Jag är ju inte den som ger upp. Så jag säger bara, bring it on !!

Jag har ont nu-men jag kommer tillbaka starkare än någonsin! Det har jag bestämt!

Har inte kunnat träna på en vecka nu pga förkylning och annat hinder i vägen.

Men kanske träningspass i helgen. Hoppas det. Det behöver min kropp och värken!

Har iaf varit ute på promenad idag. 9 km vart det. Det var skönt, trots dem kalla vindarna.

 

Hur har din torsdag varit, kära läsare? :-)

 

 

 

Jag slutar aldrig kämpa. Trots värk, smärta och hinder i vägen.

Hinder i vägen dyker upp för att jag ska bli starkare. För att jag ska lära mig att ta mig förbi hindren.

Jag ska ta mig förbi hindren och göra det jag trodde var omöjligt.
Känner mig ibland som en lejonhona på savannen. Kämpar på trots hindren.

Och en tillsynes omöjlig situation, som jag gör Möjlig.

 

Kram på er alla fina blogg-vänner och läsare! Och tack för dem fina kommentarerna ni lämnar<3

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards