Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Tuff Pensionär

Av Annie - 1 november 2014 16:45


  Hej kära läsare & blogg-vänner!<3

 

Hoppas ni haft och har en fin lördag! Den här dan har bara svischat förbi, känns det som.

Men så brukar jag känna .. Tiden går för fort helt enkelt. Kan jag få fler timmar på ett dygn?

Nja .. det blir nog svårt tyvärr.

Har ändå hunnit med en del och det är jag glad för. Har TRÄNAT ( Yeeaa ..), Tagit promenad

och pluggat min DATA/IT. Håller nu på med 4:e inlämningsuppgiften på kursen.

Uppgifterna blir svårare och svårare. Tempot på uppgifterna har ökat rejält. Verkligen!

Tycker själv att denna uppgift är svår, men det är däremot en utmaning också!

 

TRÄNINGEN var som vanligt stärkande och gläjebringande! Får sån KICK av min träning!

Veckans 5:e pass idag och veckans sista. 5 pass känns oerhört bra, bara det är en kick!

Träningen är det enda jag aldrig tappar intresset för!

 

Tycker den här passar mig! Rolig bild. Vilken tuff pensionär. Min förebild haha ;-)

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

1 november 2014 17:26

härligt Annie, det är vad man gör med tiden som räknas. Jag tycker livet snurrar allt fortare juh äldre man blir, är 43 på pappret o 29 i sinnet - skumt va hahaha

Det blir en lugn helg trots att jag hade lite andra planer, fick ont i gallan/ bukspotten inatt så det blir lugnt vare sig ja ville elr inte.... Fast skönt ändå med återhämtning!

Jag fångar dagen o önskar dig en fin lördagkväll, kram

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

1 november 2014 18:34

Ja absolut så är det ;-)
Haha ja så är det, tiden går så fort ,-)

Förstår det, bäst du tar det lugnt då!
Stackare, vet ju vad du går igenom ..

Åh tack! Detsamma till dig!*

Kram

 
natalia

natalia

1 november 2014 17:30

Åh min lördag sprang förbi..


Svar: tack för att du röstade på mig igår! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

1 november 2014 18:35

Ja samma här ..

Varsågod! ;-)

 
Life of Johanna

Life of Johanna

1 november 2014 18:18

När man tränar och pluggar brukar tiden gå rent för snabbt :)

http://lifeofjohanna.se

Annie

1 november 2014 18:36

Ja så är det verkligen .. Tiden bara flyger förbi ;-)

 
luvcatz

luvcatz

1 november 2014 20:01

Tack fina du :)

Ja du vet hur molande ont i hela diafragman man får efter kramperna... Hoppas jag får prio i operationskön för jag har mycket vandrande stenar o grus som ställer till det :/

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

2 november 2014 08:23

Varsågod :-)

Ja det är sån smärta o jobbigt med gallsten .. Hoppas verkligen att du får bli opererad snart nu! Tänker på dig :-)

kram

 
natalia

natalia

1 november 2014 20:02

Du röstar väl idag med? ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

2 november 2014 10:14

Jag mår bättre idag, tack som frågar!
Hoppas allt är bra med dig :)

Kram o tack för att du ännu en gång röstade på mig <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

2 november 2014 12:42

Vad skönt :-)Varsågod! ;-)
Det är helt okej, en hyfsat bra dag idag :-)

Varsågod!

Kramar!*

 
Life of Johanna

Life of Johanna

2 november 2014 11:29

Tack så mycket. Ja det är mysigt med havet

http://lifeofjohanna.se

Annie

2 november 2014 12:43

Varsågod! Ja verkligen ;-)

 
luvcatz

luvcatz

2 november 2014 11:56

idag bara molvärk, kan röra mig utan de starka smärtisarna :) en får säga att det är mycket bättre idag, tack fina du

Hur mår du :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

2 november 2014 12:44

Skönt att det är bättre! :-)
Varsågod ;-)

 
Olivia

Olivia

2 november 2014 18:23

Härligt med träning! :))
Kika gärna in på min blogg & lämna en kommentar, skulle bli jättteeee glad:DDDD
KRAM♡♡♡♡

http://www.cakeybakey.bloggplatsen.se

Annie

2 november 2014 19:20

Ja det är Härligt! ;-):-)

 
Vilja

Vilja

3 november 2014 00:14

Annie!

Hur gick det på högskoleprovet? :) Har hejat på avstånd!!

Kram kram :)

http://attviljamabra.bloggplatsen.se

Annie

3 november 2014 07:57

Hej!

Det var länge sen ;-)
Ja det gick väl sådär haha ;-) Hade inte jättehöga förväntningar, för att det var första gången jag gjorde provet.
Ska nog göra det i vår igen :-)

Kramar!

 
natalia

natalia

3 november 2014 08:58

Ha en fin dag<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

3 november 2014 10:53

Tack så mycket! Detsamma!**

 
Vivi

Vivi

3 november 2014 19:25

HA HA såg den på insta, helt underbar! Så härligt att et flyter på bättre med pluggandet! Har själv funderat på att sätta mig i skolbänken, men mer som en nödlösning om jag itne får jobb :P
Kram!!

http://www.missvivis.se

Annie

3 november 2014 19:36

Visst är den! ;-) Så bra!
Ja det är kul med plugget också ;-)

Aha vad kul! ;-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards