Alla inlägg den 19 november 2014

Av Annie - 19 november 2014 16:00


       Hallå kära läsare & bloggvänner! ;-)

 

  Hur är det med er denna onsdag? Hoppas det är bra.

  Med mig är det ok, visst värken är där men jag låter den inte stoppa mig för mycket.

  Jag behöver ändå vara aktiv/röra på mig och vara igång med kroppen. Är det nåt som

  hjälper mig mot värkem, så är det just det. Att vara aktiv och träna. Röra på mig.

  Blir jag stel-så blir jag spänd=mer ont. Så det är ett lätt val för mig, att vara aktiv.

 

  Idag har jag provat på en helt ny träningsform! Ni som känner mig, kommer inte att tro mig.

  Det är ingen träningsform som man kan tro att jag skulle börja med/prova på ...

  Jag har provat yoga! Tro det eller ej ;-)

  Ska prova att börja köra nåt yogapass varje vecka, vid sidan av styrketräningen, konditionen.

  Tror och hoppas det kan hjälpa mig! Jag är så otroligt spänd och stel i kroppen, Speciellt axlar o nacke.

  Yoga är ju delvis avslappning och stretching, olika övningar för kroppen. Kan nog göra mig gott.

  Jag är nog lika vig som en elefant .. haha ;-) känns så i alla fall. Kan bara bli bättre!

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards