Alla inlägg den 21 november 2014

Av Annie - 21 november 2014 15:23


                           

                           

 

   Det är så lätt att fastna i gamla, enkelriktade tankebanor och att stanna kvar i ett sämre tankesätt.

   Lever man med värk så är det väldigt lätt att hamna i negativa tankesätt. Så blir det ofta.

   Men det går att ändra sitt tankesätt. Det går att tänka utanför "jaget" trots värk & sjukdom.

   Igår så tittade jag igenom min blogg. Tittade på inlägg jag skrev i början av min sjukdomsperiod ...

   Och vad jag har förändrats! I positiv mening. Då bestod mina inlägg ofta av .. endast värk!

   Och nu, tja det är så mycket mer! Och positivare. Trots att viss värk är kvar, så är tankesättet ett annat.

   

   Så varför inte göra som Nalle puh. Tror jag ska göra det nu .. Hoppa upp och ner några ggr.

   Haha nä jag har inte blivit galen .. Är bara glad ;-) Kanske du med vill hoppa upp och ner?

 

                       Ha en fin fredag kära läsare och bloggvänner<3

  

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards