Alla inlägg den 24 november 2014

Av Annie - 24 november 2014 16:03


    Hej kära läsare och bloggvänner :)<3

 

  Vill börja med att säga Tack till er :) Ni gör min dag och mitt liv så mycket bättre.

  Jag står med ett leende på läpparna när jag loggar in på bloggen och läser era fina kommentarer.

  Det värmer verkligen, bara så ni vet det<3

 

  Har sett att jag fått lite nya läsare som tittar in här, jättekul ;) Ni är så välkomna till mig :)

  Har även fått en läsarfråga som jag tänkte skriva om.

 

   Så vem är tjejen bakom "Lifebyannie" då?

 

   @ Jag är en blondin som gillar livet, trots motgångar ...

   @ Jag är envis, ordningssam och glad (för det mesta) ....

   @ Är Sthlmstjej från början, men för ca 7 år sen flyttade jag från storstan ...

   @ Älskar att bo på landet och nära naturen ....

   @ Har levt med värk & smärta i 2 år nu. Men de har blivit bättre iaf. Ger aldrig upp!

 

   Ja thats me, kan man säga. Vill ni veta mer, så kan jag skriva mer i ett annat inlägg ;) Hojta till då bara ;)

 

   Har också fått en läsarfråga från en bloggvän. www.emelisian.bloggplatsen.se 

   Frågan: Är så nyfiken på hur det gått med yogan? kan du inte skriva ett inlägg om det? :) Kramar.

 

   Svar: Såklart jag kan skriva om det :) Har inte hållt på med yogan så länge, började förra veckan.

           Har hittils tränat yogan 2 ggr.  Jag tränar efter Rachel Brathens program, finns på youtube.

           Hon är den världskända "yoga-girl", med miljoner följare på instagram ;)

           Kör passet i ca 15 min, med avslapnnig och övningar.

           Under och efter passet kände jag att värken minskade lite faktiskt. Visst inget mirakel,

           men hjälper det bara lite, så är det värt det! Så det blir att varva yoga & styrketräning ;)

       

     Vill ni veta nåt mer så är det bara att fråga, det finns inga dumma frågor ;)

 

 

                         

        

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards