Direktlänk till inlägg 26 november 2014

Älskar kicken från träningen

Av Annie - 26 november 2014 13:55


   Att leva med värk är att leva med bakslag. Olika mycket beroende på olika sjukdomar.

   Och ja .. jag lever fortfarande med bakslag och värk. Men ....

   .. även fast jag lever med värk, så gör jag min träning ändå. Jag hoppar aldrig över den.

   För jag vet att Träningen belönar mig senare! Det gör den alltid! Även om det tar lång tid!

 

   Har kört 2 rejäla träningspass idag efter varann. Ett styrketräningpass och en rask promenad.

   Som vanligt blev den raska promenaden ganska lång. Jag har svårt att gå korta sträckor haha ;)

   Vill gärna utmana mig själv och gå långt! Och det vart långt 8 km.

 

   Är så otroligt nöjd med min insats idag. Träningen gör under med min kropp och mitt psyke.

   För den tränar inte bara min kropp och mina muskler, den tränar även upp det mentala!

   Älskar kicken jag får av träningen! Det är suveränt :)

   Veckans 2:a styrketräningspass idag lovely ;) Maxat med endorfiner nuu! ;)

 

    Bild från träningen. Glädje, lycka, må bra-känslor och en starkare kropp ;)

 

 

 

    Haha ;) Kanske så här det blir imorgon då?;) Men det är det värt. Träningsvärken är den positiva värken!

 

                                Ha en fin onsdag kära läsare och bloggvänner :)<3
 

 
 
natalia

natalia

26 november 2014 16:43

Så duktig du e!

Ja visst är det hemskt när så unga går bort..

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 november 2014 16:45

Du är så grymt duktig! :) jag är inne i "ont perioden" nu så får nästan ont att läsa hur mycket du tränar haha men förstår hur mycket bättre man mår utav det!

Just nu får det duga med att bara promenera i min egen takt någon timme :)

Kramar!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Annie

26 november 2014 17:03

Tack så mycket! känns grymt bra ;)
Ja det gör man ju verkligen, mår så mycket bättre av träningen ;)

Jobbigt att du har mer ont :(

Det är bra det med :)

Kramar

 
Life of Johanna

Life of Johanna

26 november 2014 16:48

Bra jobbat!!! :)

Bakslag är alltid tråkigt, men skönt du tränar på ändå för det lönar sig :)

Det är skönt, bara hoppas försäkringskassan beviljar det.

http://lifeofjohanna.se

Annie

26 november 2014 17:04

Tack så mycket!! känns så bra ;)

Ja det lönar sig verkligen! :)

Ja hoppas det, ska hålla tummarna.

Kram

 
natalia

natalia

26 november 2014 17:08

Detsamma :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
luvcatz

luvcatz

26 november 2014 20:09

Tihihi, hoppas du inte ser ut sådär efter träningspasset :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

27 november 2014 08:23

Haha eller hur ;)näe inte riktigt ;)

Kram

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

26 november 2014 22:09

hej! allt bra? :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Sara - Mamma till Nova&Levin

Sara - Mamma till Nova&Levin

26 november 2014 23:27

Ha en fin kväll. :)

http://frokenkalmar.blogg.se

Annie

27 november 2014 08:24

Tack så mycket, i efterskott ;)

 
Emm

Emm

27 november 2014 07:10

Duktiga du! Snälla kan jag inte få lite av din energi? ;) kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

27 november 2014 08:25

Tack! ;)Javisst skickar över lite :);)

Kram!

 
natalia

natalia

27 november 2014 09:25

Ja jag började ju äta frukost men nu är det sådär svårt igen :(
Innan klarade jag mig inte frukost nu är det typ bara, skit samma.. Men så jobbigt ändå :(

Önskar dig också en bra dag :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

27 november 2014 15:45

Grymma du!! Så skönt att höra att träningen underlättar för dig och fin värk! :)
Önskar att man var mer som du med träningen ;) Kraam

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

27 november 2014 19:55

Men fy, jag är så ledsen för dig att det ska vara så här för dig! Går det inte med något annat som kan underlätta för dig förutom träning? Kan läkaren inte göra nåt? :(
Ja det gör vi absolut! :)

Men mig är det super, magen hoppar lite, ibland riktiga smärtor men det är helt klart bättre!
Kramis

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

28 november 2014 13:02

Duktig du är som kämpar på och försöker hålla den positiva attityden uppe, det är inspirerande!! :)
Sv. tack söta du ! Det är underbart med bloggen tycker jag att man kan få så mycket härlig positiv respons och pepp <3
Kramar

http://www.missvivis.se

Annie

28 november 2014 14:02

Tack så mycket fina du!**
Det värmer verkligen, speciellt idag!

Varsågod :)Javisst är det ;)*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards