Alla inlägg under november 2014

Av Annie - 3 november 2014 19:15


    Go kväll fina läsare och blogg-vänner!<3

 

Hoppas ni hade en fin helg! Min helg var bra, mysig och lugn.

Den bestod av träning, pluggande, serie-tittande, god mat och promenader.

Igår hade jag vilodag, välbehövligt. Ni som tränar, glöm inte vilodagarna ;-)Dem är lika viktiga!

 

Men ... såklart körde jag igång igen idag med träningen! Styrketräning och kondition.

Idag fick mage och rygg jobba. Hehe ;-) Imorgon blir det ben och rumpa! Bästa passet!

Haha längtar nästan ;-) Jag är så fokuserad på min träning nu. Motivationen bara ökar för varje månad!

 

   Ha en fin kväll och ta hand om er :-)

 

 

 

 

Av Annie - 1 november 2014 16:45


  Hej kära läsare & blogg-vänner!<3

 

Hoppas ni haft och har en fin lördag! Den här dan har bara svischat förbi, känns det som.

Men så brukar jag känna .. Tiden går för fort helt enkelt. Kan jag få fler timmar på ett dygn?

Nja .. det blir nog svårt tyvärr.

Har ändå hunnit med en del och det är jag glad för. Har TRÄNAT ( Yeeaa ..), Tagit promenad

och pluggat min DATA/IT. Håller nu på med 4:e inlämningsuppgiften på kursen.

Uppgifterna blir svårare och svårare. Tempot på uppgifterna har ökat rejält. Verkligen!

Tycker själv att denna uppgift är svår, men det är däremot en utmaning också!

 

TRÄNINGEN var som vanligt stärkande och gläjebringande! Får sån KICK av min träning!

Veckans 5:e pass idag och veckans sista. 5 pass känns oerhört bra, bara det är en kick!

Träningen är det enda jag aldrig tappar intresset för!

 

Tycker den här passar mig! Rolig bild. Vilken tuff pensionär. Min förebild haha ;-)

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards