Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Words

Av Annie - 10 december 2014 16:43



      

        

                 En tankeställare så här när jul- och nyårshelgerna väntar runt hörnet!

                Jag skulle aldrig, aldrig sätta mig bakom ratten om jag druckit alkohol!

                För mig väntar en Vit jul och nyår, då jag inte dricker alkohol. Hur blir din jul och nyår?

 

 
 
jeljoh13

jeljoh13

10 december 2014 20:34

Blir nog en rätt vit jul o nyår för mig med. Jag är inte nykterist, men jag dricker sällan. Brukar oftast bara bli när jag är utomlands. Man kan ha lika trevligt, om inte trevligare utan alkoholen! :D

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

 
luvcatz

luvcatz

10 december 2014 20:41

Jag kör vitt som du!

Haha jag har juh nyår räddat, ska opereras den 29:e dec :/ lär ligga hemma med smärtstillande o vara nöjd med livet.

Ha en fin kväll fina du :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

 
Emm

Emm

10 december 2014 20:49

Verkligen en tänkvärd skylt! Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

 
jeljoh13

jeljoh13

10 december 2014 22:11

Jag skulle inte heller dricka alkohol om jag åt medicin. Jag gör inte det om jag tagit vanliga värktabletter heller. Men jag vet att det är många som gör det. Men jag tror inte att det är så hälsosamt att göra så. Det är samma sak med träning, jag tränar inte när jag har tagit värktabletter om det inte gått många timmar sen dess, men jag har sett andra som gör det. Jag tror inte heller att det är hälsosamt. Vad tror du, tror du att det är skadligt med vanliga värktabletter?

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

11 december 2014 10:19

Bra skylt! Fler såna skulle behövas!
Blir ingen sprit här heller, ganska självklart.

Ja riktigt skönt jag fick det beviljat, så kan man släppa det med och bara njuta av och vänta barn :)

kram

http://lifeofjohanna.se

 
vivi

vivi

11 december 2014 11:05

Mycket bra skylt!!! Avskyr hur många kör i dessa tider med dåligt väglag även utan alkohol i kroppen. Höll på att smälla häromdagen när bilen bakom mig kör om mot mötande trafik trots att det redan var en lång kö framför mig *ryyys*

http://www.missvivis.se

 
Patricia

Patricia

11 december 2014 14:22

Jag dricker inte heller. Förstår inte hur man kan sätta sig och köra bil om man druckit alkohol :(

http://patriciac.blogg.se

 
Elin

Elin

11 december 2014 19:47

Vilken bild, otroligt bra!

Så himla skönt när folk tar det initiativet - att inte dricka! Sådant folk älskar jag så jäkla mycket, då jag haft en farfar som var alkoholist..fick aldrig träffa honom och det var väl bra, men jag vet så jävla väl vad som kan hända och hur folk blir.
Min pappa börjar nästan bli det själv. Han kan dricka väldigt mycket på helgerna, ofta. Mamma säger till honom men han ser inte felet själv, så jag är rädd att det ska hända honom då jag VET att det ärftligt..
Inge alkohol ska nånsin användas här inte!

Sv; Haha ja det är sjukt jobbigt! :S
Tack så jättemycket fina du♥ Kramis

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 december 2014 20:50

Tänker exakt som du! Dricker inte för den delen heller.

Förstår inte de som gör det...

Läste om en hemsk olycka där en tjej som väntade på bärgningen på motorvägen. Hon hade ställt sig ute på åkern.

Då kom en lastbil och svepte med hennes bil och hon blev träffad och åkte med i all fart! Hon verkar ha överlevt men kan inte kommunicera osv.

Jag vågar uttala mig om att de flesta lastbilschaufförer har nån form av alkohol i kroppen. Och det är skrämmande.

Btw Tack för allt pepp! ** kramar tillbaka!

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Kim

Kim

12 december 2014 22:06

Dricker inte heller. Helt nykterist sedan.. tre år tillbaka?

http://azuil.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards