Direktlänk till inlägg 29 december 2014

Före och efter träningen

Av Annie - 29 december 2014 16:13


 

               Men hej på er goa läsare och bloggvänner<3

 

     Hur har ni det så här i mellandagarna? Hoppas det är bra iaf :)

     Min dag har bara svischat förbi, känns det som. Började med rehabträningen (styrketräningen) imorse,

     sen har dagen rullat på med studier och även långpromenad och fika på em.

 

     Jaa träningen var kul som vanligt. Det är kul ju mer jag tränar, desto mer taggad på träningen

     blir jag verkligen! Har hållt på med styrketräningen nu i ca 1,5 år ;)

     Innan jag blev sjuk och alla smärta kom så tränade jag ingenting och nu är jag helt såld på träningen

     och såå motiverad!

  

     Träningen gör verkligen under för mitt mående. Både kroppsligt mot värken, och den gör mig

     starkare i kroppen också! Det känner jag. Sen är det bara ett plus att man får lite mer muskler ;)

     Som sagt det är inte därför jag tränar men det är ett plus i kanten :)

     Då ser jag också att träningen ger resultat!

 

     Jag lägger ju sällan upp selfies och bilder på mig själv och det är ett medvetet val.

     Men idag är ett undantag, även om jag inte visar ansiktet ;)

     För första gången på bloggen tänkte jag lägga upp en före-och-efter bild.

     Det är alltså Före (innan jag började träna) och Efter (Efter att jag tränat ca 1,5 år).

     Bilden till vänster är jag innan jag började träna & bilden till höger är efter 1,5 års tränande ;)

 

 

 

 
 
Maria

Maria

29 december 2014 16:54

Men vilken pudding du är! Så vältränad! Man ser verkligen att allt går om man är motiverad! Du var ju jättefin redan innan men vilket resultat!

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

29 december 2014 17:08

oj, där ser man!
Det har blivit en stark kvinna av Annie! :)
fast en fin kropp har du på båda bilderna.
Å i denna fina kropp en fin själ!
Ta hand om dig, vännen!
Kram

 
natalia

natalia

29 december 2014 18:10

Herregud vad grym du är, så snygg rumpa ;) (var bara tvungen) Men så sant juh!

Så motiverad o så jäkla grym är du!

Min kväll kommer bara innehålla jobbigheter för idag ska jag säga hejdå till alla släktingar här hemma :(

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

29 december 2014 18:15

Åh vad roligt att höra att det går så bra med träningen och att du är så motiverad till det!! :DDD Kämpa vidare! Du kan!!! :))

Sv; Aha okej! Men då får jag önska dig all lycka till med din tenta, du har övat så mycket så jag hoppas verkligen att allt går bra!!:DD Håller tummarna:DD

Kram<3

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

29 december 2014 19:02

Sv; Åh vad härligt att höra! :DD ♡♡♡♡♡♡♡♡ Du gör mig så glad!!!! Och så måste jag bara tilllägga det att det du verkar har så bra "push" till dig själv, det med träningen och att du kämpar så mycket med allt i ditt liv! Jätte jätte bra av dig, du är så stark! Lycka till med pluggandet!

Åh tack så sjukt mycket fina Annie, blir sååså glad över att höra det! Åh taack :DD ♡

Kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

29 december 2014 20:20

Wow vad vältränad du är! Så grymt snygg :D
Du är så duktig!!

Lät som en grym dag med!

Sv; Vad kul att du vill åka dit, du kommer komma dit någon gång ska du se :)
Åh nu vill jag åka dit ännu mer...<3

Tack så jättemycket, blir så gla'!! :D
Kram

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
luvcatz

luvcatz

29 december 2014 21:02

Wow Villen snygging o framförallt Villen viljestyrka du visat <3

Tack. Operation gick väldans bra, fantastiskt nog för en med min otur 😷

Ha en fin kväll kära du

http://luvcatz.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

30 december 2014 00:11

Bra jobbat! Det syns ju väldigt tydligt att du fått mer muskler. :D

SV: Tack så mycket? Hade ni en fin jul? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

30 december 2014 12:04

Nu är jag hemma i Sverige så kommer bli bättre på att uppdatera o kommentera igen :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

30 december 2014 14:36

Flåt. ... Ser inte så mycket skillnad på före och efter bilden :p men fin är du!! Har ju sett hela dig på insta så jag vet att du är fin hela du 😊! Det är ju faktiskt precis därför man ska träna, för att må bättre ❤️ Massa kramar och gott nytt år!!

http://www.missvivis.se

 
natalia

natalia

30 december 2014 15:41

Då ska jag se till att säga till dig att en sån tävling är uppe, men först måste jag avsluta lucka nummer 24. Men ska vänta ett tag till för vill ha lite mer folk som är med :)

Min dag har vart ok, suttit vid datorn en del då det är ett pat stycken som skickat meddeladen o sånt till mig om hur det var i Polen osv.. osv,.
Har försökt packa upp alla saker med men allt ligger just nu på golvet ;) Får se om jag blir klar med detta idag.

Hur har din dag varit?
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

30 december 2014 15:43

SV; Blev ingen shopping idag. Vi får ta det imorn istället. ;) Får bli soffläge idag istället. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Linn♡

Linn♡

30 december 2014 16:28

Sv; tackar som frågar:D Jo min dag har varit braa, inte gjort så mycket men den har varit bra ändå;) Tagit hål i mitt ena öra....ahahah gått med 1 hål i öronen i nästan 2 år och aldrig orkat ta ett nytt hål. Men fick det i julklapp av farmor o farfar att ta hål i den andra örat. (det växte igen det förra hålet) Hur som helst, nu har jag 2 hål som vanligt;)) ♡
Hur har din dag varit? :))

Kram & ha en fin kväll!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards