Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Annie - 2 januari 2015 20:03


       


                          Go kväll och hej på er läsare och bloggvänner därute<3

 
        Denna fredag har gått så fort för mig. Tyckte nyss det var morgon och nu är kl 20 på kvällen. Vad hände? ;)

        Min fm började med besök hos bästa frissan, dags att fixa barret ;) och som vanligt blev jag super nöjd!

        Lite färg i håret och klippning av luggen. Nu är jag riktigt blond ;)

        Sen vart det lite koll på mellandagsrean faktiskt.

        Annars är jag vanligtvis inte så mycket för att springa på rean.

        Men nu hittade jag lite fynd, så det var kul ;) Bild på det ovan. Lite fynd på Gina tricot :)

        Vad har ni haft för er idag? :)

 

        Idag har 2:a antagningsbeskedet till högskolan kommit för vårterminen också, så huvudet har varit fullt

        av funderingar ;) Är antagen till 2 kurser, och 1 kurs är "lagom" för mig att plugga.

        Så får fundera lite i helgen. Men det ordnar sig. Jag kommer komma fram till det som är bäst för mig :)

 

                          Kram på er fina läsare****

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards