Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Annie - 22 januari 2015 16:03


         Kan man TRÄNA fast man är lite sjuk eller förkyld? Ja vad tycker ni?

         Personligen så tränar jag inte om jag känner mig förkyld eller hängig. Absolut inte om jag är sjuk.

         Det är ju inte bara det att orken är borta och att träningen inte riktigt funkar.

         Hälso-aspekten är det viktigaste tycker jag. Den största risken är ju att man kan få

         hjärtmuskelinflammation, visst det är kanske inte så vanligt men det kan hända!

         Och en vanlig förkylning eller virus kan leda till det om man anstränger sig på tok för mycket.

         Hälsan kommer ju först och bättre att tänka långsiktigt, istället för kortsiktigt.

         Behandlar man kroppen på att bra sätt, så kommer belöningen sen. Jag lovar ;)

 

         Jag hade vilodag igår från träningen och hade tänkt träna idag.

         Men imorse kände jag mig opigg och förkyld igen. Tror förkylningen tagit om och kommit tillbaka.

         Så ingen träning idag. Däremot vila, plugg, promenad och massa frukt och vätska har det blivit.

 

         Hur har eran dag varit, kära bloggvänner och läsare? :)

 

        Träningsbild och pepp. Peppar mig (och er)så länge, tills jag är tillbaka hos vikterna ;)

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards