Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Annie - 12 februari 2015 17:00

    

         Kan verkligen konstatera att träningen gör så mycket positivt för min kropp!

         För bara några dagar sen vaknade jag med förkylning och riktigt ont i halsen,

         och sen blåste förkylningen bort lika fort som den kom. Efter 2 dagar var det halsonda borta

         och förkylningen likaså. Wow! Känner verkligen att mitt IMMUNFÖRSVAR blivit starkare

         och tåligare. Min kropp och mitt immunförsvar BELÖNAR mig för all min träning och svett!

         Bara det är ju verkligen en super bra anledning att träna. Verkligen!

 

         Så idag vart det STYRKETRÄNING igen. Äntligen! Som jag saknat vikterna ;)

         VIkterna är mina vänner, min medicin och min behandling. Med hjälp av dem blir

         jag starkare-och blir jag starkare-så minskar värken-och då blir jag friskare!

         Bästa PASSET idag för ben & ruumpa med adrenalin och power!

 

         Hur har eran torsdag varit, kära läsare och bloggvänner? :)

  

        Jag tränar endast för min egen skull, för min kropp och min hälsa !!

        

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards