Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Annie - 21 februari 2015 18:58


       

                 Ni är otroliga, bara så ni vet** Så kul att ni är så bra på att lämna kommentarer<3

                Som jag nämt förut, så kul att logga in här och se statisitiken och era fina spår i bloggen!

                Jag står bokstavligen med ett leende på läpparna då **

 

                Har sett att jag fått lite nya läsare också, så kul! Ni är så välkomna hit till mitt krypin ;)

                Mina läsare och bloggvänner betyder mycket för mig så jag tänkte fråga er,

                är det nåt speciellt ni skulle vilja läsa om här? nåt spec sorts inlägg?

                Alla förslag är välkomna! Var inte blyga ;)

 

                Hoppas ni har/får en fin fin lördagskväll**/Kramisar Annie**

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards