Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Annie - 17 mars 2015 14:45

   

      Vi har mycket i skolan nu. Kursen har verkligen ökat på nägra snäpp till nu!

      Plugga och speciellt plugga på högskolan är ingen lek i parken. Det är tempo.

      Har både seminarieplugg, tentaplugg, grupparbete på g och högskoleprov coming up ..

      Så i fall det blir lite mer avstånd mellan inläggen framöver, så vet ni varför ;)

 

      Jag var så trött imorse. verkligen trött .. men efter morgongröten och en rejäl kopp kaffe

      kom piggheten tillbaka. Ocn nu .. Nu är jag ännu piggare för TISDAGSTRÄNINGEN är gjord!

      Och som ni kanske vet så ger ju träning, mer energi och mer ork till våra kroppar!

      Ett styrketräningspass för mage, armar och axlar idag. Plus MASSA ÖS, som vanligt ;)

      Och som avslutning en rask promenad! Så nu är jag maximalt pigg! Trött vad är det?

 

      Och så har det varit pluggande efter det. Och snart dags att åka till högskolan.

      Idag står seminarie och föreläsning på schemat. Wish me luck ;)

  

         Positivt versus negativt!

 

      # Har mycket plugg-men tycker det är intressant och kul :)

       # Har en viss värk-men det blir ändå bättre! Mycket tack vare träningen ;)**

       # Allt är inte perfekt-men jag är glad ändå ;)

 

   

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards