Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Annie - 21 mars 2015 20:30

    

       Igår hade vi barmark och vår och imorse vaknade vi till detta. Vad? ...

       Tydligen vinter igen nu. Men det är ju fortfarande mars förstås och då kan det ju vara varierande väder.

       Men får jag välja, så får gärna snön försvinna fort & så får det gärna bli varmare igen.

     

        Vad har jag haft för mig idag då? Idag har jag tränat ( förstås vad annars ;) , bakat

        ( ja ni läste rätt .. ) och pluggat till högskoleprovet.

 

        Det roligaste var förstås träningen! Vad annars när det gäller mig ;) Ett ÖS-pass med styrka!

        Avrundade veckans sista pass med ben,rumpa och armar** Imorgon är det vilodag.

 

        Slutade med pluggande till högskoleprovet. Jag pluggar mest på matematikdelen,

        för den har jag svårast för. Blir att förtsätta imorgon igen. Kan inte påstå att jag längtar,

        men det är nödvändigt. Fler som ska göra högskoleprovet?

 

            Nåt personligt om mig **

 

     1. Innan jag blev sjuk var bakning min passion. Jag bakade jätte ofta!

           Jag gav ofta bort bakverk i present/julklapp till jobbet, vänner och familj.

           Och fick ofta höra det var nåt jag borde satsa på mer "på riktigt" ;) men det vart aldrig så ;)

 

      2. Inredningsmässigt i hemmet så föredrar jag mest ljust och vitt ;)

 

      3. Har gjort högskoleprovet 1 gång tidigare, så nu blir det andra gången gillt ..

 

      4. Jag är oxe. Så jag fyller år i April ;)

 

      5. Bakar jag, så blir det nästan alltid nåt med choklad. Idag vart det Chokladbrownies ;)

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards