Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Annie - 31 mars 2015 15:30


       Alltså! Ni bloggare och bloggvänner är underbara!! Tack för alla fina kommentare och all omtanke**

       Jag uppskattar det VERKLIGEN ska ni veta! Över 20 kommentarer :)
       Ska svara hos er alla när jag har möjlighet och tid :)

 

      Känner iaf att en stor del av stenen har lättat från mitt bröst. Så skönt ..

      Har varit och kollat upp det onda och allt är som det ska. Det är inget farligt iaf. Så lättad faktiskt!

      Ska behandla det onda ett tag med läkemedel och viss behandling/restriktioner men sen blir det

      förhoppningsvis bättre. Hoppas det!

  

       Och händer en sak, så brukar ju oftast fler saker följa efter. Min mobil har nog också fått ont ..

       Får inte fram samtal, kan inte smsa eller nåt överhuvudtaget. Haha lite komiskt nästan ;)

       Så nu har jag en antik lånemobil från stenåldern, utan varken instagram el twitter. Haha!

     

       Även fast värre saker kan händå .. Så blir det till att köpa ny ganska snart! ;)

       Har haft en samsung och vill fortsätta med smartphone, dock inte samsung för denna samsung

       har krånglat en hel del .. Funderar på kanske sony eller htc. Nån som har erfarenhet av smartphones

       som inte är samsung? kommentera gärna ;) Tar gärna emot tips då jag endast haft samsungs innan.

 

       Ja högskoleprovet var ju i lördags och det var verkligen SVÅRT. Gjorde högskoleprovet i höstas också,

       och denna gång kändes det svårare. Det var 5 delprov och 3 av dem var mattematik ..

       Varje prov är på 40 frågor. Så totalt 200 frågor ..  Kl 09-16.30 var det prov.

 

       Och igår var det tenta på högskolan. Hade en bra känsla efter provet, men man vet ju aldrig.

       Hoppas det gick bra iaf!

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards