Alla inlägg den 4 april 2015

Av Annie - 4 april 2015 15:30


     Jag har inte tränat nu på 4 dagar. Känns verkligen konstigt ..

     inte van vid att det går så långt mellan träningen. Men jag är så illa tvungen.

     Jag måste vila kroppen nu. Inte utsätta kroppen för belastning och vikter. 

     Det nya onda går inte riktigt ihop med det. Kan ev få ont då. Visst kan jag kanske göra viss träning,

     men risken finns ändå att jag spänner/belastar området omedvetet.

     Så då är det bäst att ha vilodag och låta kroppen vila. Vila helt och hållet.

     Tänka långsiktigt är alltid bäst. Även när det gäller kroppen och träningen. Speciellt då!

 

     Så denna vecka är otroligt lugn aktivitetsmässigt. Ska inte göra nåt som belastar, så ingen

     konditionsträning, jogging och ingen styrketräning. Buhu! Endast några promenader .. gah, ovant!

     Kändes rktigt trist i början på veckan, Super tråkigt att inte träna!

     Men nu har jag vant mig mer (även fast det känns trist) och jag VET att vila är det bästa.

     Ska vila från träningen i alla fall 1 vecka. 1 hel vecka .. det är länge för mig!

     Hoppas det räcker och att jag kan börja träna sen. Återvända till det jag gillar bäst. Styrketräningen ..

 

     Tänkvärt citat. En träningsresa är ALDRIG spikrak uppåt, det är medgångar & motgångar,

     och det går upp och ner, och hinder i vägen dyker upp.

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards