Alla inlägg den 5 april 2015

Av Annie - 5 april 2015 19:30


      När jag var yngre hade jag flera intressen. Ett av dem var att teckna och måla.

      Sen slutade jag. Vet inte varför egentligen det bara blev så. Jag vart lite äldre och förändrade mig,

      hittade nya intressen. Tills nu ;)

      Vart riktigt inspirerad av en bloggvän Maria ( www.overleva-uretrit.bloggplatsen.se )

      och hennes fina teckningar*.

      Så i veckan tog jag en sväng till Panduro och köpte hem sketchkit och ett paper pad.

      Och lät insprationen flöda. Tack för inspirationen Maria!**

      Kolla in hennes blogg om ni inte gjort det :)

 

    

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards