Alla inlägg den 7 april 2015

Av Annie - 7 april 2015 15:30

    

        Tänkvärt. Jag anser ju att alla har TID att träna om dem vill träna. Det är en prioriteringsfråga,

        så resonerar jag iaf. Det beror på vad man prioriterar i livet. Jag prioriterar ju självklart träningen ;)

        Och mitt fysiska och själsliga måeende. För träningen boostar både kropp och knopp.

 

        Efter 1 veckas uppehåll från styrketräningen och konditionen, var det äntligen dags idag.

        Jag får helt enkelt prova mig fram. Se vad som funkar eller inte funkar. För träningen behövs!

        MEN jag måste fortsätta tänka på belastningen och hur jag tränar. Det är oerhört viktigt, för att

        undvika skador eller problem i framtiden.

        Idag var det ett "lättare" pass med konditionsträning och styrka för armar & axlar. Yeaa!

        Och jag känner mig genast piggare, gladare och mer befriad från värken i axel-nacke-området.

        ( Som är mitt problemområde nr 1 .. )

 

        Jag tränar för att det gör mig GLADARE, LYCKLIGARE, PIGGARE, Mer UTHÅLLIG & STARKARE*

        Vad mer behövs? Riktigt bra anledningar. OCH det gör mig friskare och läker ut diskbråcken*

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards